Monday, May 25, 2009

Menghitung Hari.....

airini hari isnin..esok selasa....lusa rabu...tulat khamis...pastuh..jumaat...
hehehe...nervous..nervous...cepat la sikit..minta2 la selesai cepat..hehehe..
hermm...pengalaman yang sgt Luarbiasa..sampai bila2 aku akan ingat...sampai cucu+cicit aku..
BUKAN SENANG NAK KAHWIN OOIII...ingat mcm beli sardin kat kedai maniam ker??...hehe..umpama yer macam tuh ler..so skarang baru la aku tau mcm mana perasaan org yg tempuh alam perkahwinan nie...sangat LUARBIASA..segala dugaan+cabaran+rintangan kena tempuh dgn sabar...eh eh....


                                               Kringgg!! Kringgg!!..BondaKu tepon la plak
..haa..ada lagi problem...adoih..macam2...sbar jer lah...nak wuat camner...tapi...masalah dtg camner pon..mesti ada jalan penyelesaian nyer..bak kata Sifoo Intan Jutawan CNI dato` dr. azman ching...walau apa jua masalah yang datang..JALAN PASTI ADA..MESTI ADA CARA..tak mungkin tak boleh selesai..haa ko...aku dah mula bagi motivasi..sikit2 CNI..sikit2 CNI..haha..itulah yang aku dgr tiap2 kali aku citer CNI kat kengkawan aku..yang penting aku dah share peluang kat korang..itu pilihan korang..aku tak paksa..tapi yang penting satu hari nanti PASTI korang akan carik aku balik..biasa lah..biler dah terdesak macam2 la benda nak wuat..asalkan dapat duit..jgn Jual dadah+benda2 yang haram sudah ler kengkawan sahabat2ku sekalian...so berbalik pada kes Kahwin aku..hermm... tinggal baper hari lagi nak habiskan zaman bujang..hahah...wah!!! aku nak kahwin..hehe..so alhamdullillah..semua nyer berjalan dgn lancar..rumah dah ada..sewa sementara nak beli umah..kereta dah ada..perabot dah ada sikit2...tinggal nak duduk jer lagi..hehe so rasa yer..takat sini sahaja perkongsian saya...jumpa anda di puncak kejayaan!!! i love u!! tq!!!

p/s: " Aku terima nikah Mayshetoh bt. Mayidin dengan mas kahwinnya rm80 tunai"...sah2.. amin...hehe

No comments: